Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2083051208   Si m'ajudes a trobar la meva veu, no caldrà que altres parlin per mi
2020-2021   Conferència. Primària-Secundària
  
   29/4/2021 - 29/4/2021 (2 hores) de 17:30h a 19:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei Educatiu Garraf
  
  
  
Inscripció   08/01/2021 - 19/01/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Conèixer l'itinerari personal de la Najat El Hachmi, una escriptora catalana d'origen marroquí.
Reflexionar sobre el paper de l'escola com a facilitadora de la integració d'infants i joves d'origen estranger.
Conèixer l'opinió de la ponent sobre el plantejament coeducatiu i d'Igualtat de gènere en els centres educatius basada en la seva pròpia experiència i el contingut de les seves publicacions.
  
Objectius   Conèixer l'itinerari personal de la Najat El Hachmi, una escriptora catalana d'origen marroquí.
Reflexionar sobre el paper de l'escola com a facilitadora de la integració d'infants i joves d'origen estranger.
Conèixer l'opinió de la ponent sobre el plantejament coeducatiu i d'Igualtat de gènere en els centres educatius basada en la seva pròpia experiència i el contingut de les seves publicacions.
  
Continguts   Itinerari personal de la Najat El Hachmi, escriptora.
Experiència personal de la Najat quant a l'educació com a factor corrector de desigualtats.
La narrativa literària com a mitjà de denúncia i reivindicació del paper de la dona, migrant o no, a la societat catalana.
Hi ha un feminisme musulmà?
  
Formador/a   Najat El Hachmi, Premi Ramon Llull de narrativa 2007
  
Avaluació   Formulari de valoració dels assistents
  
Certificació   Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
  
Persones  destinatàries   Professorat de Primària i Secundària del Garraf
  
E-mail   crp-garraf@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   29/04/2021   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent