2083051208 |
Si m'ajudes a trobar la meva veu, no caldrà que altres parlin per mi |
2020-2021 |
Conferència. Primària-Secundària |
|
|
|
29/4/2021 - 29/4/2021 (2 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Garraf
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Conèixer l'itinerari personal de la Najat El Hachmi, una escriptora catalana d'origen marroquí.
Reflexionar sobre el paper de l'escola com a facilitadora de la integració d'infants i joves d'origen estranger.
Conèixer l'opinió de la ponent sobre el plantejament coeducatiu i d'Igualtat de gènere en els centres educatius basada en la seva pròpia experiència i el contingut de les seves publicacions.
|
| |
Objectius |
Conèixer l'itinerari personal de la Najat El Hachmi, una escriptora catalana d'origen marroquí.
Reflexionar sobre el paper de l'escola com a facilitadora de la integració d'infants i joves d'origen estranger.
Conèixer l'opinió de la ponent sobre el plantejament coeducatiu i d'Igualtat de gènere en els centres educatius basada en la seva pròpia experiència i el contingut de les seves publicacions.
|
| |
Continguts |
Itinerari personal de la Najat El Hachmi, escriptora.
Experiència personal de la Najat quant a l'educació com a factor corrector de desigualtats.
La narrativa literària com a mitjà de denúncia i reivindicació del paper de la dona, migrant o no, a la societat catalana.
Hi ha un feminisme musulmà?
|
| |
Formador/a |
Najat El Hachmi, Premi Ramon Llull de narrativa 2007
|
| |
Avaluació |
Formulari de valoració dels assistents
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de Primària i Secundària del Garraf
|
| |
E-mail |
crp-garraf@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
29/04/2021 |
- |
- |
|
| |